Dinsdag 16 november PS: zie foto's!!

16 november 2010

Het is de eerste werkelijke alledaagse werkdag geweest vandaag. Nou ja, eigenlijk gisteren ook want we/ze moesten het 2-maandelijkse rapport voor stichting DOEN inleveren, met alle activiteiten, foto’s en budgettaire verantwoording ervan. Een hele klus, Guy George snapt eigenlijk helemaal niet hoe het komt dat de resultaten zo zijn, hij vertelde gisteren dat hij al nachten niet sliep van de zorgen om op de juiste manier de budgettaire verantwoording te kunnen geven, zowel wat betreft het kas-formulier als de balans. (herhaling herhaling herhaling… dan pas onthoudt hij dat!) hij neemt nu 1 week rust omdat hij anders helemaal doordraait, rust zei zijn docteur, ‘vous etes surmené!’ daar wordt alles aan gehangen, dus even een week zonder hem.

Mijn internet is gemaakt, ik heb dus internet, fijn! Meteen Oumar gebeld!

Vandaag was dus een vruchtbare dag. Eerst was ik daar om 9 uur, ik heb eerst het dvd van het jaarverslag van Theater Embassy laten zien op mijn computer. Daar waren ze diep van onder de indruk, in al die landen kunnen ze ook zo vindingrijk zijn! Goede ideeën!

Verder hebben we evaluatie gehad over afgelopen vrijdag, de film vertoning. En werd de planning van de week doorgenomen. Ik had een overzicht gemaakt van alle activiteiten die er moeten plaatsvinden per week, dat is best wel veel. Ze hebben geld gekregen van de Nederlandse Ambassade om de buurt meer te betrekken bij het cultureel centrum K-Mu. Ik vind dat ze het naar omstandigheden niet slecht doen!

Met Toto maak ik later een planning aan de muur die per maand geldt. Dat vond hij heel handig! We zullen zien wat het doet in het dagelijks leven!

Ik spreek daarna met Debbie en Maaike en de begroting is dan helemaal goed! Ik moet morgen alleen nog even kijken of alle bedragen kloppen, dan kan het naar DOEN!

1. Sankie:
    18 november 2010
    Joehoe! Met heel veeel interesse en belangstelling en ook bewondering lees ik je verhalen!! Wat een prestatie Sabine, ik vind het zo knap van je wat je daar allemaal doet! En helemaal nu er foto's zijn, kan ik een nog betere voorstelling maken hoe je daar aan het werk bent. heel veel liefs en gros bisous ook van je andere allerbeste vriendin Margauxtje